Відшкодування та повернення
Ми гарантуємо можливість повернення товару, обмін товару, чи відшкодування вартості товару в наступних випадках:
- пройшло не більше трьох днів з моменту отримання замовником товару
- товар не має пошкоджень
- був помилково відправлений товар з некондиційному стані
- на складі закінчився передзамовлений і оплачений замовником товар
- був помилково відправлений інший товар, ніж був замовлений замовником
Де можна обміняти чи повернути товар
Обміняти чи повернути товар можна протягом 3 днів від моменту його отримання замовником за допомогою служби доставки або у точці самовивозу, попередньо зв’язавшись з нами електронною поштою або телефоном.
Умови повернення:
Для оформлення повернення візьміть із собою товар та подбайте про можливість продемонструвати номер замовлення у вашій електронній пошті.
Ми повернемо вам кошти через день після повернення товару.
Що ви не можете повернути
На жаль, ми змушені відмовити в поверненні чи обміні товару у таких випадках:
- пройшло більше 3 днів з моменту отримання замовником товару
- товар має пошкодження, про які замовник не повідомив після отримання товару
Посилання на повний перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну та поверненню, дивіться у ст. 9 Закону «Про захист прав споживачів».